Η λέξη rectify στην αγγλική σημαίνει επανορθώνω.
Επομένως, ρεκτιφιέ σημαίνει επανόρθωση του κινητήρα στην κανονική του λειτουργία πριν την φυσιολογική, ή αφύσικη φθορά του.
Το ρεκτιφιέ έχει τρεις διαφορετικές φάσεις:
1.Ρεκτιφιέ του Κυλίνδρου
Ένας εμβολοφόρος κινητήρας, είτε βενζίνης, είτε πετρελαίου, λειτουργεί με έμβολα (πιστόνια), τα οποία κινούνται παλινδρομικά μέσα στους κυλίνδρους, με απειροελάχιστη ανοχή. Η στεγανοποίηση του χώρου αυτού επιτυγχάνεται με ελατήρια, που καλύπτουν οποιαδήποτε διάκενο μεταξύ του εμβόλου και του κυλίνδρου, ώστε να καίγεται το καύσιμο και να αποδίδει ο κινητήρας όλη του την ισχύ. Η παλινδρομική αυτή όμως κίνηση, έχει σαν συνέπεια και την φυσιολογική φθορά των εφαπτόμενων επιφανειών, με αποτέλεσμα να ανοίγει περισσότερο η διάμετρος του κυλίνδρου κατά εκατοστά του χιλιοστού. Σαν αποτελέσμα, διαφεύγει το καύσιμο και μειώνεται η αποδοτικότητα του κινητήρα, καίει λάδια, και γενικά, παρουσιάζει φθορές και βλάβες, επιζήμιες στην τσέπη και το περιβάλλον. Στο ρεκτιφιέ, με ειδικά μηχανήματα και τεράστια προσοχή, διανοίγεται κατά μισό, ως ένα χιλιοστό η διάμετρος του κυλίνδρου, ώστε να τοποθετηθούν τα έμβολα και τα ελατήρια της αντίστοιχης διάστασης (oversize). Με τον τρόπο αυτό επανέρχεται η κανονική λειτουργία των εμβόλων.
2.Ρεκτιφιέ του Στροφάλου και Κουζινέτων
Ο στρόφαλος, είναι ο άξονας πάνω στον οποίο συνδέονται τα έμβολά μέσω της μπιέλας (διωστήρα) και μετατρέπει την παλινδρομική κίνηση σε περιστροφική. Εδώ η σύνδεση γίνεται με τα λεγόμενα κουζινέτα, κράμμα ειδικών μετάλλων για να αποφεύγεται όσο το δυνατόν η τριβή και κατά συνέπεια, η φθορά. Στο ρεκτιφιέ, με ειδικά μηχανήματα και τεράστια προσοχή τροχίζονται πάνω στο ειδικό μηχάνημα τα φθαρμένα σημεία σύνδεσης του στροφάλου με τους διωστήρες, τα λεγόμενα κομβία, από μισό, έως και ένα χιλιοστό σε διάμετρο, τοποθετώντας τα αντίστοιχα κουζινέτα για την πλήρη εφαρμογή και λίπανση των εφαπτόμενων μερών.
3.Ρεκτιφιέ των Βαλβίδων και Εδρών τους
Οι Βαλβίδες επιτρέπουν την εισαγωγή του καυσίμου, και την εξαγωγή του καυσαερίου. Πρέπει να στεγανοποιούν τον χώρο καύσης μεταξύ του εμβόλου και του κυλίνδρου, ώστε να επιτευχθεί η εκτόνωση και μετατροπή της παλινδρομικής κίνησης σε περιστροφική. Και αυτές, όπως και οι έδρες τους, υφίστανται φθορά, με συνέπεια την απώλεια συμπίεσης. Υπάρχουν ειδικά μηχανήματα επαναφοράς των εδρών και των βαλβίδων στην αρχική τους κατάσταση, εκτός αν είναι η φθορά υπερβολική και χρειάζεται η αντικατάστασή τους.
Αν ο κινητήρας σας έχει κάποιο πρόβλημα ή έχετε παρατηρήσει κάποια από τα προειδοποιητικά σημάδια, όπως υπερβολικό άσπρο ή μαύρο καπνό, δυνατούς θορύβους ή απώλεια της δύναμης, τότε ίσως ήρθε η ώρα για ρεκτιφιέ. Πριν ξεκινήσετε όμως οποιαδήποτε εργασία, είναι απαραίτητο έμπειρο προσωπικό να προβεί σε ενδελεχή έλεγχο του κινητήρα για να διαπιστώσει το μέγεθος της ζημιάς. Μετα τον ελεγχο και τον εντοπισμο της ζημιας, ο κινητήρας μπορει να επιδιορθωθει (ρεκτιφιέ), στις αρχικές του προδιαγραφές.
Πολλά πράγματα θα σας δώσουν μια αρκετά καλή ένδειξη για το που να απευθυνθείτε. Το περιβάλλον εργασίας, οι εγκαταστάσεις; Είναι καθαρό; Έχουν επαγγελματική εμφάνιση; Αξιολογήστε τον εξοπλισμού τους. Μην επιλέξετε μόνο με γνώμονα την τιμή. Ελέγξτε το κατάστημα που θα επιλέξετε και κάντε πολλές ερωτήσεις.
Όχι. Εμείς είμαστε ρεκτιφιέ μόνο και ειδικευόμαστε μόνο στην επιδιόρθωση του κινητήρα σας ή κάποιων μηχανικών μερών του κινητήρα. Μπορούμε όμως να επικοινωνήσουμε με το συνεργείο που κάνετε τις τακτικές επισκευές του οχήματος σας και να παραλάβουμε τον κινητήρα σας. Επίσης, μπορούμε να σας προτείνουμε ένα συνεργείο και να οργανώσει το ξεμοντάρισμα και το μοντάρισμα του κινητήρα.
Η τιμή ποικίλει ανάλογα με την έκταση της εργασίας που απαιτείται. Για να μπορέσουμε να σας δώσουμε μια ρεαλιστική προσφορά, θα πρέπει να μας πείτε τις ακόλουθες πληροφορίες σχετικά με το όχημά σας: Μάρκα και Μοντέλο, έτος, βενζίνη ή ντίζελ, αριθμός κινητήρα (π.χ. Mitsubishi 4G63 DOHC), πόσα χιλιόμετρα έχει το όχημά σας και οποιαδήποτε ζητήματα ή προβλήματα αντιμετωπίζετε. Για να αποκτήσετε μια εικόνα σχετικά με το κόστος και για τις ανάγκες του κινητήρα σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.
Κατά την επιδιόρθωση του κινητήρα, η φθηνότερη τιμή-λύση δεν θα είναι πάντα η καλύτερη επιλογή σας. Επιλέξτε κάποιον που εμπιστεύεστε, ψάξτε για το σωστό συνδυασμό αξίας για τα χρήματα και εργασίας και προσέξτε να μην δελεάζεστε από τις χαμηλές τιμές. Δεν υπάρχει λόγος να επιλέξετε μια εργασία που θα γίνει στη μισή τιμή, αν δεν γίνει σωστά από την πρώτη φορά. Δεν είναι μόνο σπατάλη χρημάτων, αλλά δυνητικά ένας καλός κινητήρας ή ένα μέρος αυτού, θα έχει καταστραφεί από αυτή την επισκευή.
Ο καθαρισμός των εξαρτημάτων του κινητήρα είναι σημαντικό στοιχείο για την επιτυχία της επισκευής.Η εταιρεία μας, διαθέτει πλυντήριο μηχανών το οποίο χρησιμοποιώντας ειδικό χημικό υγρό σε υψηλή θερμοκρασία, προετοιμάζει όλα τα εξαρτήματα του κινητήρα σε άριστη κατάσταση, έτοιμα για συναρμολόγηση. Επιπλέον με τη χρήση μηχανήματος αμμοβολής, προετοιμάζονται για κατεργασία και συναρμολόγηση εξαρτήματα του κινητήρα (π.χ. Βαλβίδες κυλινδροκεφαλής)
Η εταιρεία μας παρέχει εγγύηση καλής λειτουργίας του κινητήρα, σύμφωνα με τις προδιαγραφές των εργοστασίων κατασκευής μηχανών εσωτερικής καύσης, όπως και για το ρεκτιφιέ (ανακατασκευή) οποιουδήποτε κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Για να έχετε την καλύτερη δυνατή απόδοση από το όχημά σας δεν χρειάζεται να ταλαιπωρηθείτε, όπως ακριβώς και για την εγγύησή σας.
Η εταιρεία μας προσφέρει 12 μήνες εγγύηση για την καλή εκτέλεση των εργασιών μας, και αναλαμβάνουμε την ευθύνη στην περίπτωση που αποδειχθεί ζημία από υπαιτιότητα κακής ή πλημμελούς τοποθέτησης εξαρτημάτων. Εγγυούμαστε για την αντικατάσταση των ελαττωματικών μερών. Κάθε ευυπόληπτο προϊόν θα έρθει με μια εγγύηση ως απόδειξη της ποιότητάς του.
Όλοι οι ανακατασκευασμένοι κινητήρες φέρουν πλήρη εγγύηση 12 μηνών.
Οι ακόλουθοι όροι ισχύουν:
Ο κινητήρας δεν πρέπει να έχουν υποστεί κακή χρήση, δηλαδή. υπερθέρμανση, παραμέληση, μετατροπές.
Πρώτα ελέγχεται για τυχόν ρωγμές και διαρροές. Αν υπάρχουν ρωγμές τότε η κυλινδροκεφαλη είναι άχρηστη. Αφού πρεσαριστεί και δεν υπάρχουν ρωγμές, ελέγχεται για σκληρότητα (κεφαλές αλουμινίου) και για την ευθύτητα της (ιδιαίτερα σημαντικό εάν έχει υπερθερμανθεί). Αν έχει υπερθερμανθεί θα χρειαστεί να πλανιαριστεί. Αποσυναρμολογείται η κεφαλή, καθαρίζεται με ειδικό χημικό υγρό, και ελέγχονται όλα τα εξαρτήματα για φθορά ή / και ζημιά. Ελέγχονται όλες οι βαλβίδες και οι οδηγοί τους για φθορά ή / και ζημιά. Ελέγχονται οι έδρες των βαλβίδων αν έχουν φθορά και αν υπάρχει σωστή στεγανοποίηση της βαλβίδας στην έδρα. Γίνεται δοκιμή για την σωστή και επαρκή σφράγιση της βαλβίδας και της έδρας. Στο τέλος τοποθετούνται και τα τσιμουχάκια στις βαλβίδες και συναρμολογείται η κυλινδροκεφαλή.
Υπάρχουν διαφορετικά φινιρίσματα επιφάνειας για το χυτοσίδηρο και για το κράμα αλουμινίου. Το σημαντικό σημείο είναι ότι ο επιδιορθωτής να γνωρίζει και να κατανοεί τη διαφορά, δεδομένου ότι το λάθος μπορεί να θέσει σε σοβαρό κίνδυνο τη προσδοκώμενη ζωή της φλάντζας. Βασικά, το χυτοσίδηρο απαιτεί όχι και ένα τόσο λείο φινίρισμα, σε σχέση με την κυλινδροκεφαλή αλουμινίου όπου χρειάζεται ένα λείο φινίρισμα σαν καθρέφτη. Το σωστό φινίρισμα παίζει σημαντικό ρόλο για την καλή στεγανοποίηση της φλάντζας, το οποίο όμως επιτυγχάνεται με συγχρονα μηχανήματα λείανσης επιφανειών.
Διαθέτουμε μηχάνημα ελέγχου των κυλινδροκεφαλων για ρωγμές. Τα κανάλια ψύξης στην κυλινδροκεφαλή πιέζονται με αέρα υπό πίεση, έτσι ώστε να δείξουν αν υπάρχουν διαρροές. Όλοι τύποι της κυλινδροκεφαλής μπορούν να ελεγχθούν. Εάν το νερό είναι σε θέση να διαρρεύσει σε άλλες περιοχές της κεφαλής, τότε αυτό θα δειχθεί, και η κυλινδροκεφαλή (καπάκι) είναι άχρηστη.
Επειδή τo υγραέριο (LPG) έχει διαφορετικές ιδιότητες από την αμόλυβδη βενζίνη, ο κινητήρας μπορεί να αντιμετωπίσει προβλήματα κατά τη μετατροπή σε υγραέριο (LPG). Μπορούμε να προσφέρουμε τις επιλογές που μπορούν να βελτιώσουν την απόδοση και την αξιοπιστία του κινητήρα με το υγραέριο (LPG). Η εταιρεία μας διαθέτει ανταλλακτικά που είναι συμβατά να λειτουργούν με υγραέριο. Επικοινωνήστε μαζί μας για να δούμε πώς μπορούμε να ανταποκριθούμε στις απαιτήσεις σας.
Ένα ανακατασκευασμένος κινητήρας είναι ακριβώς ένας κινητήρας που έχει επιστρέψει στην αρχική του μορφή, σύμφωνα με τις προδιαγραφές και ανοχές του κατασκευαστή για να παρέχει τα επίπεδα της απόδοσης, της αξιοπιστίας και της ζωής παρόμοια με εκείνη του αρχικού του κινητήρα. Πολλοί κινητήρες λειτουργούν σε συνθήκες που μπορούν να χαρακτηριστούν ως «εχθρικές», όπως δηλαδή λατομεία, λάκκους με άμμο, μέτρα ξυλείας, χωράφια με καλαμπόκι, χωράφια σιτηρών κλπ, όπου εξωτερικοί παράγοντες, όπως η σκόνη και η βρωμιά έχουν τεράστιο αντίκτυπο στην διάρκεια ζωής του κινητήρα του. Όπως αναφέρεται στην ιστοσελίδα μας υπάρχουν πολύ καλοί περιβαλλοντικοί και οικονομικοί λόγοι για την επιλογή της δυνατότητας εκ νέου ανακατασκευής, όταν παραστεί ανάγκη.
Τις περισσοτερες φορες ναι. Είτε πρόκειται για ένα κινητήρα Caterpillar ενός γιγαντιαίου χωματουργικού μηχανήματος ή ένα μικρό τρικύλινδρο κινητήρα Suzuki, έχουμε τον εξοπλισμό και την τεχνογνωσία για να ικανοποιήσουμε τις ανάγκες σας. Πολλές φορές όμως αυτό εξαρτάται και από τη ζημία που μπορεί να έχει γίνει στον κινητήρα. Για παράδειγμα, εάν μία μπιέλα έχει περάσει από την πλευρά του μπλοκ αυτό το μπλοκ δεν μπορεί να ξαναχρησιμοποιηθεί. Επικοινωνήστε μαζί μας για να δούμε πώς μπορούμε να ανταποκριθούμε στις απαιτήσεις σας.
Αυτό εξαρτάται κατά πολύ από το μέγεθος του κινητήρα, τις προδιαγραφές και την έκταση της εργασίας που απαιτείται. Για ένα τυπικό 4-κύλινδρο κινητήρα, θα πάρει συνήθως μεταξύ 2 έως 3 εργάσιμες ημέρες ανάλογα με το φόρτο εργασίας μας. Είναι σημαντικό για εμάς, να επιστρέψει το όχημά σας πίσω στο δρόμο όσο το δυνατόν συντομότερα. Έτσι εάν έχετε ένα συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα στο μυαλό σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.
Αναλαμβάνουμε επισκευές κινητήρων σε όλη την Ελλάδα, τη Βουλγαρία και τα Σκόπια. Μπορούμε να σας βοηθήσουμε, απλά επικοινωνήστε μαζί μας και θα συζητήσουμε για τις καλύτερες επιλογές για εσάς.
Η εταιρεία μας αναλαμβάνει βελτιώσεις αγωνιστικών κινητήρων. Ένας κινητήρας για αγωνιστική χρήση θα υποβληθεί σε μεγαλύτερες ακρότητες λειτουργίας, από ότι ένας κινητήρας καθημερινής χρήσης. Είναι ζωτικής σημασίας να τοποθετηθούν μόνο εξαρτήματα υψηλής ποιότητας για την πρόληψη της βλάβης ενός εξαρτήματος ή βλάβης στον κινητήρα και για τη διασφάλιση της αξιοπιστίας.
Η ανακατασκευή κινητήρων είναι μια μορφή ανακύκλωσης και βοηθάει στο περιβάλλον. Από τη συλλογή των πρώτων υλών, στην παραγωγή του χάλυβος, για να γίνει ο κινητήρας και τα μηχανικά του μέρη, ένα τεράστιο ποσό ενέργειας δαπανάται σε αυτή τη διαδικασία. Είναι αυτονόητο, λοιπόν, ότι ένα τεράστιο ποσό ενέργειας να εξοικονομείται από αυτή την ανακατασκευή. Καλό για την τσέπη και καλό για το περιβάλλον.
Το επόμενο βήμα. Χρειάζομαι βοήθεια!!
Μπορούμε να σας βοηθήσουμε, απλά επικοινωνήστε μαζί μας και θα σας προτείνουμε τις καλύτερες επιλογές για εσάς και το όχημα σας.